Aquest tràmit és per poder realitzar la justificació d'una subvenció atorgada pel Departament de Medi Ambient i que constava prevista nominativament al Pressupost Municipal.
Es justificarà el cost total de l'activitat o activitats i no només la quantitat subvencionada per l'Ajuntament, especificant les despeses que s'imputen a la subvenció municipal rebuda per a la realització de l'activitat.
A qui s'adreça Entitats i/o associacions de Tarragona de carácter mediambiental que han rebut una subvenció nominativa i que han de justificar-la
Quan es pot sol·licitar El termini per justificar començarà l'1 de desembre de l'any en curs i finalitzarà el 20 de gener de l'any següent de la concessió de la subvenció.
Termini de resolució Sis mesos
Silenci administratiu Negatiu
Quin cost té? Gratuït.
Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.
La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.
Caldrà adjuntar la següent documentació:
Annex I. Memòria justificativa de les activitats realitzades
Annex II. Balanç Econòmic amb indicació de les despeses i els ingressos totals
Annex III. Llistat de factures
Annex IV. Desglòs dels participants per gènere
Annex V. Documentació on consti el logo de l'Ajuntament o s'indiqui la participació. S'ha d'escanejar i inserir com PDF.
Annex VI. Si la subvenció atorgada supera els 12.000 € caldrà aportar, a més, tots els justificants de despesa amb el rebut corresponent cas que siguin d'un import superior a 150,00 €.
Annex VI. Altra documentació