• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Programa d'ajuts per a la transformació digital de persones treballadores autònomes i micropimes de la ciutat de Tarragona

Descripció

Convocatòria per a l'any 2021 del programa d'ajuts per donar suport a processos de transformació digital impulsats per treballadors i treballadores autònoms i microempreses de la ciutat de Tarragona.

L'objectiu d'aquest programa d'ajuts és facilitar suport econòmic a persones treballadores autònomes i microempreses, amb domicili fiscal i centre de treball a la ciutat de Tarragona, que hagin desenvolupat un procés de transformació digital dels seus negocis. 

Tramitació

Qui pot demanar l'ajut?

Les persones físiques o jurídiques sol·licitants han de reunir els següents requisits:

  • Ser persones treballadores autònomes o microempreses (de fins a 9 treballadors i amb un volum de negoci l'any anterior de fins a 2 milions d'euros).
  • L'activitat ha de tenir el domicili fiscal i social a la ciutat de Tarragona.
  • L'activitat ha de tenir una antiguitat mínima de 3 anys, a comptar des de la data de publicació de la convocatòria al BOPT.
  • Han d'haver desenvolupat un procés de transformació digital del seu negoci entre l'1 de setembre de 2019 i el 31 d'agost de 2021

Quan es pot sol·licitar?

Durant 10 dies naturals des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al BOPT.

Quin cost té?

Gratuït

Termini de resolució

6 mesos

Vies de reclamació

Les resolucions definitives posaran fi a la via administrativa contra la qual les persones interessades podran interposar, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant l’Alcalde en el termini d’un mes, o recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu de Tarragona en el termini de dos mesos, o qualsevol altre recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos.

Silencia Administratiu

Negatiu

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

Documentació que cal aportar

  1. Formulari normalitzat de descripció del procés de transformació digital pel que se sol·licita l’ajut.
  2. Relació de factures
  3. Full de sol·licitud de transferència bancària i/o certificat bancari de titularitat del compte on es desitja cobrar l’ajut
  4. Model 036 (on es pugui comprovar la data d'inici de l'activitat i el seu domicili fiscal)
  5. Document que demostri que el domicili social/centre de treball es troba a la ciutat de Tarragona
  6. Relació Nominal de Treballadors (antic TC2), per acreditar el número de treballadors que tenia l'empresa durant el procés de transformació digital pel que se sol·licita la subvenció.
  7. Certificat acreditatiu del compliment de les obligacions tributàries amb l'Agència Espanyola de l'Administració Tributària (AEAT)
  8. Certificat acreditatiu del compliment de les obligacions tributàries amb l'Agència Tributària de Catalunya (ATC)
  9. Certificat acreditatiu del compliment de les obligacions  amb la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS)
  10. Còpia de les factures amb els seus comprovants de pagament
  11. Pla d'Igualtat, si l'empresa en té.

Normativa

Normativa general

  • Llei 38/2003, de 17 de desembre, General de Subvencions
  • RD 887/2006, de 21 de juliol, reglament de la Llei General de Subvencions.
  • Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s’aprova el Reglament d’obres, activitats i serveis dels ens locals (ROAS).
  • Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Normativa Específica

  • Bases reguladores per a la concessió d’ajuts per a la transformació digital de treballadors i treballadores autònomes i microempreses amb centre de treball a la ciutat de Tarragona.
  • Convocatòria de subvencions per a l'atorgament d'ajuts per a la transformació digital de persones treballadores autònomes i microempreses amb centre de treball a la ciutat de Tarragona.

Normativa Municipal

  • Pla Estratègic Subvencions 2021-2023
  • Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Tarragona.

 

Documents

  • Formulari normalitzat de descripció del procés de transformació digital pel que se sol·licita l’ajut.
  • Relació de factures
Darrera actualització: 19/10/2021 12:26
Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat