• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Subvencions d’Educació al Desenvolupament Internacional (EpD)

Descripció

Subvencions que atorga l’Ajuntament de Tarragona per a la realització de projectes d’Educació per al Desenvolupament

OBSERVACIONS:

  • Les entitats beneficiàries de les subvencions regulades per aquestes bases queden obligades a justificar les despeses efectuades i sotmeses a control financer de l’Ajuntament d’acord amb el que disposen la Llei 38/2003, de 17 de novembre General de Subvencions, el seu Reglament de desenvolupament, aprovat per RD 887/2006, de 17 de novembre, l’Ordenança General de Subvencions, les Bases d’Execució del pressupost municipal en vigor a l’exercici de la convocatòria i altra normativa concordant.
  • La convocatòria pot preveure la possibilitat d’ampliació o pròrroga del termini de justificació de la subvenció, que no podrà excedir de la meitat del termini concedit inicialment i sempre que no perjudiqui drets de tercers.
  • La manca de justificació i la justificació insuficient com a conseqüència de l’existència de deficiències en la justificació de qualsevol d’aquests aspectes comportarà l’inici de l’expedient de reintegrament.

Per més informació podeu consultar les bases d’aquesta subvenció

NOTA: En aquest apartat es poden sol·licitar els tràmits corresponents a la convocatòria 2019 i 2020. Durant la tramitació cal indicar l’any de la convocatòria i la fase (sol·licitud inicial, reformulació o justificació).

Tramitació

Qui pot sol·licitar-ho?

Requisits exigibles a les entitats sol·licitants i que s’han d’acreditar degudament en la sol·licitud:

  • Que siguin persones jurídiques sense afany de lucre legalment constituïdes i registrades en el Registre d’Entitats de l’Ajuntament.
  • Que tinguin seu social o delegació al terme municipal de Tarragona.
  • Que d’acord amb els seus estatuts o normes reguladores, tinguin objectius o finalitats de significat coincident amb la finalitat d’aquestes bases.
  • Que hagin justificat en forma qualsevol subvenció anterior atorgada per l’Ajuntament, excepte en aquells casos en què encara no hagi transcorregut el corresponent termini de justificació o de pròrroga.
  • Que es trobin al corrent en el compliment de les obligacions tributàries amb l’Ajuntament, amb l’Agència Tributària (AEAT) i amb la Seguretat Social.
  • Que no hagin incorregut en falses declaracions en facilitar la informació exigida per participar en la convocatòria.

NOTA: Les entitats sol·licitants només podran presentar a l’Ajuntament un únic projecte a l’any per a cada convocatòria.

Quan ho pot sol·licitar?

El termini de presentació de les sol·licituds serà el que es determini en la convocatòria corresponent.

Quin cost té?

És gratuït

Quant tarda la tramitació?

En funció de la convocatòria anual, si bé l’òrgan competent per resoldre ha d’emetre la corresponent resolució de concessió o denegació en el termini màxim de sis mesos a comptar des de la publicació de la corresponent convocatòria.

Justificació
S'han de seguir les instruccions de l'imprès JA - Instruccions de justificació, i annexar els documents, degudament emplenats:

  • JB - Memòria econòmica
  • JC - Memòria tècnica
  • JD - Sol·licitud justificació

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

Documentació que cal aportar

Documentació administrativa

  • Sol·licitud correctament emplenada
  • Fotocòpia compulsada del DNI del representant (el o la que signa la sol·licitud) i acreditació de la representació a través de qualsevol mitjà admès en dret.
  •  Declaració vigència documentació anteriorment presentada

Documentació Tècnica

  • Formulari tècnic
  • Matriu de planificació
  • Pressupost global
  • Pressupost desglossat

Documentació referent als agents implicats

  • Pactes necessaris per a dur a terme les activitats
  • Documents de valoritzacions

Altra documentació

  • Tota aquella documentació que l’entitat consideri necessària per acreditar la capacitat de gestió operativa, administrativa i tècnica dels agents implicats en el projecte.

NOTA: No s’hauran de lliurar els documents ja presentats anteriorment a no ser que:

  • La documentació hagi caducat
  • La documentació hagi sofert modificacions
  • Hagin transcorregut més de cinc anys des de la data de presentació

Per més informació podeu consultar el document d’instruccions a l'apartat d'impresos.


Documentació necessària per a la reformulació (veure llistat impresos amb LLETRA)

  • Reformulació del projecte, adaptant l’import concedit i el cronograma si és necessari
  • Certificat de no tenir deutes amb l’ Agència Tributària (AEAT)
  • Certificat de no tenir deutes amb la Tresoreria General de la Seguretat Social (TGSS)
  • Sol·licitud de transferència bancària per a pagaments a creditors
  • Compromís de l'entitat d'obligació de difusió

Normativa

  •  Llei 38/2003, de 17 de novembre. General de Subvencions
  • Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol. Reglament de la Llei general de subvencions
  • Ordenança General de Subvencions de l’Ajuntament de Tarragona
  • Bases d’Execució de Pressupostos de l’Ajuntament de Tarragona
  • Bases reguladores de l’atorgament de subvencions per part de l’Ajuntament de Tarragona per als projectes de cooperació al desenvolupament internacional, publicades al BOP de 18 d’abril del 2018 (número 75).
  • Ordre EHA/1434/2007, de 17 maig, per la qual s’aprova la norma d’actuació per les auditories de comptes en la realització de treballs de revisió de comptes justificatius de subvencions.

Més informació

Departament de Cooperació
Ajuntament de Tarragona

Pl. de la Font, 1
Adreça electrònica: cooperacio@tarragona.cat  
Telèfon: 977296217 - 977296100 - Ext. 6523
Horari d’atenció: De 9 a 14 hores

Impresos

  • 1. EPD Sol·licitud
  • 2. Declaració de vigència
  • 3. EPD Formulari
  • 4. EPD Matriu
  • 5. EPD Pressupost
  • 6. Instruccions
  • A. EPD Reformulació
  • B. Compromís difusió
  • C. Sol·licitud de transferència bancària
  • D. Pressupost reformulació
  • JA - Instruccions justificació
  • JB - Memòria econòmica
  • JC - Memòria tècnica
  • JD - Sol·licitud justificació
Darrera actualització: 06/11/2020 09:56
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat