• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Consulta de rebuts

Descripció

Conèixer els rebuts fiscals pendents, pagats i anul·lats que tramita l'Ajuntament.

Aquests són els tributs que es poden consultar:

  • Impost sobre Béns Immobles (IBI)
  • Taxa de recollida i eliminació d'escombraries
  • Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica (IVTM)
  • Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE)
  • Taxa de guals / reserva d’espai

Tramitació

Qui ho pot consultar?
Tots els contribuents.

Quan ho pot consultar?
És permanent.

Quin cost té?
És gratuït.

Quant tarda la tramitació?
Per Internet i presencialment, les dades es poden conèixer en el mateix moment que es fa la consulta.

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

  • Presencialment, en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).

    Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
    www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

Documentació que cal aportar

  • Fotocòpia del DNI per a les persones físiques i del NIF per a les persones jurídiques
  • Si el domicili que consta en el DNI no coincideix amb el que demana com a domicili fiscal, caldrà acreditar-ho mitjançant document fefaent
  • El full de representació pels casos en què s'actuï en nom d’altri

Normativa

  • L'article 48.3 de la Llei general tributària (LGT) estableix, per als obligats tributaris, l'obligació de comunicar el seu domicili fiscal, o el canvi d'aquest, a l'Administració tributària.
  • L'article 45.2 LGT pel que fa a la representació.

Més informació

A l'Oficina d'Atenció al Contribuent (OAC) i al Gabinet Tècnic Fiscal mitjançant els telèfons 977 296 226 i 977 296 236 respectivament. També podrà obtenir informació a través de l'adreça electrònica oac@tarragona.cat.

Darrera actualització: 27/01/2021 11:38
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat