• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Volant d’empadronament individual històric de baixa

Descripció

Document emès per l'Ajuntament de Tarragona que informa sobre l'empadronament de la persona sol·licitant, que algun cop ha estat empadronada a la ciutat de Tarragona, fent constar les dates d’alta i baixa al padró municipal d’habitants.

VALIDESA:
Depèn de l'administració o lloc on s'hagi de presentar, però amb caràcter general aquest període sol ser de tres mesos.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

  • Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Tarragona.
  • Menors d'edat casats o emancipats empadronats al municipi de Tarragona.

Quan ho pot sol·licitar?
És permanent.

Quin cost té?
És gratuït.

Quant tarda la tramitació?
Aquest document es lliura a l'acte.

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

  • Presencialment, en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).

    Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
    www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

Documentació que cal aportar

Tots els documents han de ser originals i han d’anar acompanyats d’una fotocòpia:

Si es presenta l’interessat/da:

  • Original del document d'identitat, que podrà ser: DNI, permís de residència, passaport o permís de conduir

Si es presenta un representant:

  • Original del document d'identitat de la persona sol·licitant
  • Original del document d'identitat del representant

En el supòsit de menors:

  • Original del llibre de família i original del document d’identitat del pare/mare o tutor, sempre que estigui empadronat en el mateix domicili (en cas contrari haurà de portar original de la resolució judicial on s’acrediti la guàrdia i custòdia del menor)

En el supòsti d’incapacitats:

  • Original del document d'identitat de l’interessat i del tutor o representant legal

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 4/1996, de 10 de gener.
  • Articles 39 i següent del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel que s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel què s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, modificat pel Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre.
  • Resolució de 21 de juliol de 1997, de la Subsecretària, per la que es disposa la publicació de la resolució de 4 de juliol de la Presidenta de I’NE i del Director General de Cooperació Territorial, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del padró municipal.
  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, del President de l’Institut Nacional d’Estadística i del Director General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal. 
  • Consultes que ha resolt la Comissió Permanent del Consell d'Empadronament.
  • Decret de l’Alcaldia de 6 d'abril de 2016

Documents

  • Decret de l'Alcaldia de 6 d'abril de 2016

Impresos

  • Autorització general per a tràmits relacionats amb el padró
Darrera actualització: 08/10/2020 10:45
Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat