• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit sense certificat Tràmit amb certificat Volant d’empadronament individual o de residència històric

Descripció

Document emès per l'Ajuntament de Tarragona que informa l'antiguitat de l'empadronament de la persona sol·licitant, tal com consta en el padró municipal d'habitants.

VALIDESA:
Depèn de l'administració o lloc on s'hagi de presentar, però amb caràcter general aquest període sol ser de tres mesos.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?

  • Qualsevol persona major de 16 anys empadronada al municipi de Tarragona
  • Menors d'edat casats o emancipats empadronats al municipi de Tarragona
  • Representants degudament autoritzats

Quan ho pot sol·licitar?
És permanent.

Quin cost té?
És gratuït.

Quant tarda la tramitació?
Aquest document es lliura a l'acte o es rep a casa en el termini de 5 dies hàbils, depenent del mitjà pel qual s'ha demanat.

Formes de tramitació

  • Presencialment, en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).

    Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
    www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

Documentació que cal aportar

Tots els documents han de ser originals i han d’anar acompanyats d’una fotocòpia:

Si es presenta l’interessat/da:

  • Original del document d'identitat, que podrà ser: DNI, permís de residència, passaport o permís de conduir

Si es presenta un representant:

  • Original del document d'identitat de la persona sol·licitant
  • Original del document d'identitat del representant

En el supòsit de menors:

  • Original del llibre de família i original del document d’identitat del pare/mare o tutor, sempre que estigui empadronat en el mateix domicili (en cas contrari haurà de portar original de la resolució judicial on s’acrediti la guàrdia i custòdia del menor)

En el supòsti d’incapacitats:

  • Original del document d'identitat de l’interessat i del tutor o representant legal

Normativa

  • Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, modificada per la Llei 4/1996, de 10 de gener.
  • Articles 39 i següent del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel que s’aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Reial Decret 1690/1986, d'11 de juliol, pel què s'aprova el Reglament de Població i Demarcació Territorial de les Entitats Locals, modificat pel Reial Decret 2612/1996 de 20 de desembre.
  • Resolució de 21 de juliol de 1997, de la Subsecretària, per la que es disposa la publicació de la resolució de 4 de juliol de la Presidenta de I’NE i del Director General de Cooperació Territorial, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre actualització del padró municipal.
  • Resolució de 16 de març de 2015, de la Subsecretaria, per la que es publica la Resolució de 30 de gener de 2015, del President de l’Institut Nacional d’Estadística i del Director General de Coordinació de Competències amb les Comunitats Autònomes i les Entitats Locals, per la que es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre la gestió del Padró Municipal. 
  • Consultes que ha resolt la Comissió Permanent del Consell d'Empadronament.
  • Decret de l’Alcaldia de 6 d'abril de 2016
  •  

Documents

  • Decret de l'Alcaldia de 6 d'abril de 2016

Impresos

  • Autorització general per a tràmits relacionats amb el padró
Darrera actualització: 08/10/2020 09:48
Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat