• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit sense certificat Recurs de reposició contra l'Impost sobre Activitats Econòmiques (IAE)

Descripció

Les persones que no estiguin d’acord amb l’Impost sobre Activitats Econòmiques poden interposar un recurs de reposició.

Tramitació

Qui el pot demanar
Poden presentar recurs de reposició els subjectes passius, els seus representants legals o els presentadors que no estan d’acord amb l’IAE.

Quan es pot interposar
Un mes des de la data de notificació.

Quin cost té?
És gratuït.

Efectes del silenci administratiu: negatiu.

Termini de resolució: 1 mes

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

    INSTRUCCIONS

    1. Entrar a l’ Oficina Virtual Tributària clicant l'enllaç o el botó "Tramitar amb certificat" al final d'aquesta fitxa.
    2. Seleccionar l’ opció "Presentar sol·licituds, recursos, declaracions i altres".
    3. Validar-se amb el certificat digital o sistema equivalent.
    4. Triar de la llista del desplegable "Recurs de reposició".

    En cas d’actuar com a representant:

    1. Enregistrar els poders a l'Oficina virtual Tributària a l'apartat de "Presentar sol·licituds, recursos, declaracions i altres".
    2. Triar l’opció "Alta d’apoderament electrònic".
    3. Un cop introduïda la representació, si escau, que es detalla en el punt 1, es podrà presentar la declaració al mateix apartat seguint les instruccions anteriors.

Documentació que cal aportar

  • Documents que acreditin allò que s’al·lega.
  • Còpia NIF/CIF del titular en cas de representació.
  • Escriptura de poders o document públic, enregistrada en el REA (registre electrònic d'apoderament), accessible des de l'Oficina Virtual Tributària a l'apartat de presentació de sol·licituds, si escau.

Normativa

Normativa general

  • Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.
  • Reial decret 1065/2007, de 27 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament general de les actuacions i els procediments de gestió i inspecció tributària i de desenvolupament de les normes comunes dels procediments de l’aplicació dels tributs.
  • Reial decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals
  • Llei 39/2015, d’ 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Normativa específica

  • Reial decret 243/1995, de 17 de febrer, per qual es dicten les normes per a la gestió de l’ Impost sobre Activitats Econòmiques i es regula la delegació de competències en matèria de gestió censal de dit impost.
  • Reial decret 175/1990, de 28 de setembre, pel qual s'aproven les tarifes i la instrucció de l'Impost sobre Activitats Econòmiques.

Normativa municipal

  • Ordenança fiscal municipal número 20, de les d’aquest Ajuntament, reguladora de l’Impost sobre activitats econòmiques.

Més informació

OMAC

Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.
Telèfon: 977 296 226
Adreça electrònica: tributs@tarragona.cat

 

Departament de l'Impost sobre activitats econòmiques (IAE)

Pl. de la Font, 1
43003 Tarragona
Telèfon: 977 296 149
Adreça electrònica: iae@tarragona.cat

 

Impresos

  • Model per a presentar al·legacions contra l'IAE
Darrera actualització: 04/02/2019 14:28
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat