• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Funcionaris habilitats per a l'assistència i tramitació a la seu electrònica (Llei 39/2015)
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Duplicat de placa de gual

Descripció

Duplicat d’una placa de gual ja existent, per la seva desaparició o deteriorament.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?
Persona física o jurídica (propietària) que vol un duplicat de la seva placa de gual a causa de la seva desaparició o deteriorament. La persona sol·licitant haurà de ser-ne la propietària.

Quan ho pot sol·licitar?
En qualsevol moment.

Quin cost té?
El procediment porta associat el pagament de dues taxes: una per la tramitació de l’expedient i una altra per la placa de gual.

Quant tarda la tramitació?
3 mesos.

Efectes del silenci administratiu: no opera

Recursos que es poden interposar en contra: Reposició previ al contenciós administratiu en el termini d'un mes davant de l'òrgan que dicta l'acte

 

 

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

  • Presencialment, en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).

    Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
    www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

Documentació que cal aportar

  • Sol·licitud general de l'apartat d'impresos.

Normativa

  • Reial decret legislatiu 2/2004, pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals.
  • Ordenança fiscal número 15, reguladora de les taxes per prestació de serveis i per utilització privativa i aprofitament especial del domini públic.
  • Ordenança general de convivència ciutadana i ús dels espais públics de Tarragona i articles que resten vigents de les ordenances de policia i bon govern, de neteja pública i de medi ambient (Secció tercera: Guals, articles del 38 al 46).

Més informació

Servei de Mobilitat i Convivència
Ajuntament de Tarragona

Rambla Nova, 59 (1a planta)
43003 Tarragona
Telèfon: 977 296 100 - Ext. 6510
Adreça electrònica: mobilitat@tarragona.cat

 

 

Impresos

  • Sol·licitud general
Darrera actualització: 10/12/2018 14:37
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat