• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Inscripció al Registre Municipal d'Entitats de Tarragona

Descripció

El registre municipal d’entitats ciutadanes té l’objecte de permetre a l’Ajuntament el coneixement del nombre d’entitats existents a la ciutat, els seus objectius i la seva representativitat.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?
A entitats ciutadanes, associacions i fundacions sense ànim de lucre inscrites en el Registre d’Associacions de la Generalitat o en registre equivalent i tinguin per objecte fomentar o millorar els interessos generals o sectorials dels veïns del municipi.

Quan es pot sol·licitar?
Tot l'any.

Quin cost té?
És gratuït.

Termini de resolució
15 dies.
 

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

Documentació que cal aportar

  • Acta fundacional i/o acord del nomenament dels actuals membres de la Junta Directiva de l’entitat
  • Estatuts de l’entitat visats pel Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya-delegació territorial de Tarragona
  • Per les entitats registrades fora de la demarcació de Tarragona cal aportar:
    • Certificat de l’acord de l’Assemblea d’obertura de la delegació a Tarragona (especificar l’adreça de la seu social i el nom del delegat/da) i l'òrgan directiu (junta directiva o assemblea) que ha aprovat l'obertura de la delegació i la data d'aquest acord.
    • Notificació de l’obertura de la delegació al Registre d’Associacions de la Generalitat a Tarragona
  • Resolució d’inscripció de l’entitat (Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya)
  • Programa d’activitats per a l’any en curs
  • NIF de l’entitat
  • DNI del President/a de l’entitat
  • DNI del delegat/da de l’entitat a Tarragona (quan es tracti d'una delegació)
  • Certificat de nomenament del delegat/da amb les seves dades de contacte (quan es tracti d'una delegació)

Normativa

  • Reglament Orgànic Municipal (ROM) (articles 154, 155, 156, 257 i 158)

Més informació

Departament de Relacions Ciutadanes
Ajuntament de Tarragona

Plaça de la Font, 1
43001 Tarragona
Telèfon: 977 296 167 - 296 169
Adreça electrònica: relacions@tarragona.cat
Horari d'atenció: de 9 a 14 h

Darrera actualització: 18/02/2021 13:53
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat