El procediment de concessió es troba regulat a les bases i a la convocatòria anual corresponent
Qui ho pot sol·licitar? Podran sol·licitar les subvencions, totes les entitats ciutadanes, socials, culturals, etc., sense ànim de lucre, registrades al Registre d'Entitats Municipal, i que es trobin al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, que es trobin al corrent dels seus deutes amb l'Ajuntament, i que no estiguin incursos en cap dels supòsits de prohibició per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora previstos en la Llei General de Subvencions.
Quan ho pot sol·licitar? El termini de presentació de les sol·licituds serà del 10 al 29 de juliol de l’any en curs.
Quin cost té? És gratuït.
Quant tarda la tramitació? En funció de la convocatòria anual.
Quan s'ha de justificar? El termini per a justificar les subvencions finalitza el dia 20 de gener de 2021.
Heu de descarregar-vos i omplir el pdf que trobareu a l'apartat de impresos i adjuntar-lo a la sol·licitud electrònica.
Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.
La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.
Cal que adjunteu els impresos que podeu descarregar a l'apartat corresponent.
Documentació administrativa per a sol·licitar la subvenció
Departament de Relacions Ciutadanes Ajuntament de Tarragona
Plaça de la Font, 1 Telèfon: 977 296 216 Adreça electrònica: relacions@tarragona.cat Horari d'atenció: de 9 a 14 h