El procediment de concessió es troba regulat a les bases i a la convocatòria anual corresponent.
Qui ho pot sol·licitar? Podran sol·licitar les subvencions, totes les associacions de veïns de Tarragona, registrades al Registre d'Entitats Municipal, i que es trobin al corrent de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social, que es trobin al corrent dels seus deutes amb l'Ajuntament, i que no estiguin incursos en cap dels supòsits de prohibició per obtenir la condició de beneficiari o entitat col·laboradora previstos en la Llei General de Subvencions.
Quan ho pot sol·licitar? El termini per a demanar la subvenció finalitza el 04 de març de l'any en curs.
Quin cost té? És gratuït.
Quant tarda la tramitació? En funció de la convocatòria anual.
Quan s'ha de justificar? El termini per a justificar les subvencions concedides durant l'any 2019 finalitza el dia 20 de gener de 2020.
Heu de descarregar-vos i omplir el pdf que trobareu a l'apartat de impresos i adjuntar-lo a la sol·licitud electrònica.
Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.
La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.
Cal que adjunteu els impresos que podeu descarregar a l'apartat corresponent.
Documentació administrativa
Ajuntament de Tarragona Departament de Relacions Ciutadanes Pl. de la Font, 1 43003 Tarragona Telèfon: 977 296100 - 977 296182 Adreça electrònica: relacions@tarragona.cat