• Inici
  • Tarragona.cat
  • Català
  • Castellà
Carpeta Ciutadana tràmits

Identificació i accés

Acrediteu-vos com a usuari per a accedir a la carpeta
Més informació sobre com accedir-hi
Ajuda
  • Preguntes freqüents
  • Sobre els tràmits en línia
  • Tutorials d'ajuda
Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica Serveis de la seu electrònica
  • Catàleg de tràmits
  • Factures electròniques
  • Notificacions
  • Tauler d'anuncis
  • Convocatòries de personal
  • Perfil de contractant
  • Ajuts i subvencions
  • Organització administrativa
  • Actes i acords d'òrgans col·legiats
  • Normativa i ordenances
  • Urbanisme
El més buscat El més buscat El més buscat
  • Calendari Laboral
  • Empadronament
  • IBI
  • Sol·licitud genèrica
  • Llicència d'obres
  • Ordenances
  • Plusvàlua
Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu Informació i normativa de la Seu
  • Normativa de la seu electrònica
  • Certificats digitals emprats a la Seu
  • Data i hora oficial de la seu
  • Mapa de la seu
  • Relació de dies hàbils i inhàbils
  • Interrupcions previstes de la seu
  • Catàleg de dades i documents interoperables
  • Registre de publicació
  • Preguntes freqüents
La meva carpeta
Oficina Virtual Tributària
Finestreta Única Empresarial FUE
Validador de documents
Butlletins oficials

Tràmit amb certificat Consell municipal de Medi Ambient de la ciutat de Tarragona

Descripció

Sol·licitud per formar part de l'Assemblea General del Consell municipal de Medi Ambient.

El Consell municipal de Medi Ambient  és un òrgan permanent de participació ciutadana de caràcter consultiu de l’Ajuntament de Tarragona, sobre les matèries relacionades amb les polítiques i la gestió ambiental al municipi.

Poden formar part les persones representants de qualssevol entitat que per les seves característiques i/o funcions tinguin una vinculació amb el medi ambient i el municipi de Tarragona, les quals han d’estar inscrites en el Registre Municipal d'Entitats i Associacions municipal de Tarragona així com al Registre d’Entitats de Medi Ambient de la Generalitat, i disposar d'un grup estable a la ciutat.

Per a ser admeses, han de presentar una sol·licitud, signada per la persona que representi legalment l'entitat i adreçada a l’Alcaldia de l'Ajuntament, en què han de proposar la persona que assistirà al Consell, i un suplent. La sol·licitud s’ha d’acompanyar de la documentació següent:

a) Acta de la reunió feta per a l'elecció de les persones que representen l’entitat al Consell
b) Memòria d'activitats que realitzen a la ciutat de Tarragona
c) Certificat on hi consti el nombre de membres, persones sòcies, voluntàries i col·laboradores que té a la ciutat de Tarragona.
d) Acreditació de la inscripció al Registre d’Entitats de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya.

Tramitació

Qui ho pot sol·licitar?
Entitats que per les seves característiques i/o funcions tinguin una vinculació amb el medi ambient i el municipi de Tarragona

Quan es pot sol·licitar?
De forma permanent

Quin cost té?
Gratuït.

Termini de resolució
Tres mesos a comptar des de la data en què la sol.licitud hagi tingut entrada al registre municipal.

Silenci administratiu
Positiu

Vies de reclamació
Recurs potestatiu de reposició

Formes de tramitació

  • Tramitació telemàtica

    Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.

    La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.

    Per aquest tràmit, els tipus de certificats admesos són els següents:

    • Certificat digital de persona vinculada a l’entitat i amb capacitat de representació: La persona identificada pertany a l’entitat i pot actuar en representació d’aquesta per aquest tràmit.
    • Certificat digital de persona jurídica: certificat digital que pertany a l’entitat
    • Certificat digital de persona física.
  • Presencialment, en qualsevol de les Oficines Municipals d'Atenció Ciutadana (OMAC).

    Consulteu adreces i horaris al següent enllaç:
    www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.

Documentació que cal aportar

  1. Acta
  2. Memòria d'activitats que realitzen a la ciutat de Tarragona
  3. Certificat on hi consti el nombre de membres, persones sòcies, voluntàries i col·laboradores que té a la ciutat de Tarragona
  4. Acreditació de la inscripció al Registre d’Entitats de Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya.

Normativa

 Normativa general

  • Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

Normativa municipal

  • Reglament Orgànic Municipal (ROM)

Normativa específica

  • Reglamento de organización, funcionamiento y régimen jurídico de las Entidades Locales
  • Normes reguladores del Consell de Medi Ambient de la ciutat de Tarragona

 

Més informació

Departament de Medi Ambient
Rambla Nova, 59
Adreça electrònica: departamentmediambient@tarragona.cat
Telèfon: 977  296100
Horari d’atenció: De 9 a 14 hores

 

Darrera actualització: 12/05/2022 12:10
Tramitar amb certificat Tornar
Ajuntament de Tarragona
Ajuntament de Tarragona
Accessibilitat
Avís legal
Què opines?

© Ajuntament de Tarragona - Plaça de la Font, 1 - 43003 Tarragona - Tel. 977 296 100

ajuntament@tarragona.cat