El certificat de règim urbanístic té una vigència de sis mesos, a comptar des de la notificació a la persona interessada.
Qui ho pot sol·licitar Qualsevol persona física o jurídica.
Quan es pot sol·licitar En qualsevol moment.
Quin cost té? La quantitat indicada per l'ordenança fiscal número 5, reguladora dels drets i taxes per serveis urbanístics.
Silenci administratiu La manca de la corresponent notificació, transcorregut el referit termini d’un mes, comporta, en el cas de les finques edificables, que les llicències urbanístiques que se sol·licitin durant el termini de sis mesos a comptar des de la finalització del termini d’un mes s’han d’atorgar si el projecte s’ajusta a les normes vigents en el moment de la sol·licitud del certificat. Pel cas que es refereixin a finques que no siguin susceptibles d’obtenir llicència directament, tenen els efectes que preveu l’article 105.3 del Text refós de la Llei d’urbanisme. En qualsevol cas no es poden considerar adquirides per silenci administratiu facultats urbanístiques que contravinguin la Llei d’urbanisme o al planejament urbanístic. Termini de resolució El termini de resolució de la sol·licitud és d'un mes.
Fent clic al botó "Tramitar" que trobareu al final d'aquesta fitxa. Si el tràmit requereix identificació, s'haurà d'utilitzar algun sistema de certificació digital vàlid.
La tramitació telemàtica és obligatòria per relacionar-se amb l'Administració per a les persones jurídiques, entitats i demés subjectes previstos a l'article 14 de la Llei 39/2015.
Consulteu adreces i horaris al següent enllaç: www.tarragona.cat/lajuntament/tramits-i-serveis/atencio-ciutadana/omac.
Normativa general
Normativa específica
Normativa municipal
Servei de Planejament Urbanístic Ajuntament de Tarragona Rambla Nova, 59 43003 Tarragona Telèfon: 977 296 100 (Ext. 6173)